Oma tiliniAsiakaspalvelu
Rajaa tuoteryhmän mukaan

Facebook tarjousTOIMITUSKULUMME
Kirjekokoiset tuotteet 2.95 €
Elokuvat, videopelit, karaokelevyt.

Pakettina lähetettävät alk. 5.95 €

Erikoiskokoiset tuotteet
Toimitusmaksu on ilmoitettu tuotesivulla.

TOIMITUSAJAT
Varastotuotteet
Arkisin, ennen kello kymmentä tulleet tilaukset lähetetään saman päivän aikana. Varastotilanteen näet tuotesivulta.

Tilaustuotteet
Toimitusaika vaihtelee tuotteittain. Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla.

Kysyttävää?
Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksesi toimitusajasta, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista mainita tilausnumero, tämä nopeuttaa asian käsittelyä.

Ohjeita ongelmatilanteisiin Ohjeita ongelmatilanteisiin

1. Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekemistä ja sovi palautuksesta. Palautustapauksissa hyvitämme kauppahinnan pankkitilillesi, muista siis merkitä myös tilinumerosi!

Emme lunasta postiennako- tai jälkivaatimuspalautuksia.

Maksamme lähetyskulut puolestasi. Muista pyytää palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi. Vaihtojen ja palautusten käsittely kestää noin 2-3 viikkoa.

Kirjepalautukset

Toimita palautus postin asiakaspalautuksena ja käytä ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia ja liitä pakkauslista ja tuotepalautuslomake mukaan lähetykseen. Tuotepalautuslomakkeen voit ladata tästä.

Palautusosoite:
485470
Asiakaspalautus
Boostep.fi
Jousitie 7
20760 PIISPANRISTI

Pakettipalautukset

Matkahuollon paketit voi palauttaa joko mistä tahansa virallisesta matkahuollon toimipisteestä tai siitä noutopisteestä, mistä on hakenut paketin. Asiakaspalautusta ei voi tehdä toisesta lähikaupan pisteestä kuin mistä paketti on noudettu. Liitä pakkauslista ja tuotepalautuslomake mukaan lähetykseen. Tuotepalautuslomakkeen voit ladata tästä.

Matkahuollon palautustunnus:
930427
Asiakaspalautus
Boostep.fi

2. Rikkoutuneet lähetykset

Mikäli lähetyksen sisältö on vahingoittunut, niin vastaanottajan tulisi käydä lähetyksen kanssa Postin myymälässä tai myyntipisteessä. Siellä täytetään yhdessä Postin edustajan kanssa Vahinkoilmoitus lähetyksestä. Tämä tulisi tapahtua neljäntoista päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Vahinkoilmoitus-lomakkeesta yksi kappale jää vastaanottajalle, yksi kappale toimitetaan lähettäjälle ja yksi jää Itellalle (Posti).

Vahinkoilmoituksen tekemisen jälkeen on hyvä tiedottaa asiakaspalveluamme rikkoutuneesta lähetyksestä ja tehdystä vahinkoilmoituksesta. Kun vahinkoilmoitus saapuu postilta asiakaspalveluumme, lähetämme korvaavan tuotteen tilalle.

Mikäli postipaketissa on ulkoisia vaurioita, tulee lähetyksen sisältö tarkistaa ennen lähetyksen vastaanottamista.

Takaisin

Boostepilla on monipuoliset maksutavat